Düğme sen Nelere Kadirsin!…

Düğme sen Nelere Kadirsin !..


Genç kız ve adam bir yerde oturmuş sohbet ediyorlar.
Bir ara adam kızdan gömleğinin bir düğmesini açmasını ister.
Genç kız bir an düşünür,aldığı eğitim ve göreneği bunu yapmasını engeller
Bir yandan da erkek arkadaşını reddetmenin verdiği üzüntüyü yaşar.

Ertesi gün güvendiği bir dostuna anlatır ve eğer açsam günah olurmuydu diye sorar.

Sorduğu kişi bu durumu değerlendirmek ve başkalarınında bu konudaki fikrini öğrenmek
için katıldığı bir arkadaş toplantısında konuyu açar.

Gruptaki bir erkek;
-" Alt tarafı 1 düğme Açsın bişey olmaz, içinde kalır kızın ömür boyu çeker azabı.Neden günah olsun" der.

Kadınlardan biri önce bunu şaka olarak düşünür ve muzip cevaplar verir.
-"Açsın canları isterse bir bir aşağı doğru inerler" der.

Sonra işin ciddi olduğunu anlayınca inatla açmaması gerektiğini söyler.
Sebebini şöyle açıklar;
-"Gerçekten bu konuda bilgisi,yetkisi olmayan bir insanın günah mı değil mi fetva vermemesi gerekir.
Çünkü çok derin bir boyutu var.Eğer o anlamda inançlı bir insansa yan yana birbirlerini
arzulayarak oturmaları da günah olur.

Ama benim kişisel fikrimi sorarsanız;
Kızın gırtlağına kadar ilikli gömlekle oturmadığını düşünerek 1 düğme açmasını dekoltesini görebilmek
amacı ile istediğini düşündüm.Bu iki kişi eğer yalnızlarsa ve kapalı bir ortamda iseler kadının dekoltesini görmek
istemesi cinsel yönde uyarılmak anlamına gelir ki bu da her ikisinin ortak kararı ile olur.
Yani bir bilene danışmaz hatta uyarılsa bile günah gibi gelmez,doğal diye düşünür.

Belliki baş başa değiller ve ortam alalade bir yer.Öyle bir yerde erkeğin kız arkadaşının
dekoltesini görebilmek için düğmeni aç demesi başkalarına da göz ziyafeti anlamına gelir.
Kadını benimseyen erkek düğmeyi aç yerine bir düğmeni kapatırmısın demelidir.
Bizim batılılaşmasını istemediğimiz,ne cehalet
ne de örümcek kafalılıkla alakası olmayan kültürümüz böyle olmasını ister.
Bu durumda ben olsam erkek arkadaşımın hemen orda dersini verirdim"der.

Gruptaki son kadın arkadaşı ise ;
-" Bu konuda ben ağzımı açarsam çok uzar en iyisi hiç konuşmayım ben"der.

Yani müsbet bir karar çıkmaz gruptan.
Şimdi gruptan sesi çıkmayanların fikirlerini ve eklemek istediklerini yorum olarak beklemek kalır .

Yorumlarınızı aşağıdaki yorum ekleye bekliyorum arkadaşlar.
Nacko

About nackoo

Ters yanlarım uç istekler peşinde.. 'İlişki durumları değişken çünkü millet fazla sevişken:) _ηa¢кσ_ Ben mi ben sıradan bir kadınım ama düşüncelerim asla sıradan değil sıradan bir hayatım var ama yaşadıklarım hiiç sıradan değil. Sanırım sessizliğinde öyküler yüklü bir kadın belki de bakışlarım da... belki tebessümümde... gökkuşağının tüm renklerine sahip bir kadın mı desem acaba!? kadın değil ama "kadın"galiba... çok şey olabilen bir kadın sanırım... hem melek kadar masum hem de seytan kadar cazibeli ve renkli bir kadın belki de şeffaf iç çekişlerin durdurulamaz güzelliğinde.. Geçmişi gölgeye teslim ettim ve şimdi gölgeler takibimde,ardımda bir yığın manzara.. Hakkımdaki rivayetler:Delisin,Cool,Nasıl bişeysin yaa,Sana inanmıyorum,Lilith'mişim:Pp Femme fatale,Martı'm,Mikrop'um,Melek aromalı şeytan, Boyumu posumu soranlara:) Boy:1/73 Kilo:55 Giymek istediğim renk PEMBE benim bakmak istediğim renk ise MAVİ yaşamak istediğim BEYAZ örtünmek istediğim YEŞİL kabuslarımın rengi KIRMIZI yaşamakta olduğum renk ise SİYAH hemde SİMSİYAH (grilere yer yok)
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to Düğme sen Nelere Kadirsin!…

  1. timur dedi ki:

    genç kızın sorusu günah olurmuydu olmazmıydı.?günümüzdeki kadın erkek diyalogunda bu biraz basit bi soru olmuş. dini bölümü yorumsuz fakat ikili ilişkiler bölümüne gelince dört duvar arasında günah yoktur derler ayrıca insanın duygulararına gen vuramaması suç olmasa gerekir….

  2. naciye dedi ki:

     günahlarımız demoleksin kılıcı gibi tepemizde sallanır durur zaten sayın adını vermek istemeyen okurum:))dini bölüme gelince nikah akdi içinde olan her  ortak yaklaşım mubahtır.Şöyleki romantik durumlar dışında cinselliğin özel olduğunu düşünen biri olarak özelimi tüzel kılmam mümkün değil.(tşkrler sayın yorumcu)

  3. Tolga dedi ki:

    Açın açık,artık bakmıoruz biz.Gizli olan şeyler daha cazip geliyo emin emin olun.

  4. GÖKHAN dedi ki:

    bunun yorumu benim kişiliğimi anlatıcak mı bilmem ama fantazi düğmeyle deil dudaklarla başlar.bunu isteyen erkek bi sapık olmalıki böyle bi teklifte bulunuyor.

  5. can dedi ki:

    PAŞA TEK KELİME İLE İLGİNÇ VE DERİN BİR KONUYA EĞİLMİŞSİN.KEŞKE HER KONUDA EN AZ BU KADAR
    FİKİR JİMLASTİĞİ YAPSAK.AMA NAFİLE.
    ÇALIŞMALARI TAKİP EDİCEĞİM VE KATILIM GÖSTERMEYE ÇALIŞACAĞIM…
     

  6. elaa dedi ki:

    tabkide günah oluyor sonuçta onların nikahı yok

Yorum bırakın